Legion Premiere

Posted by DHO Sunday, January 24, 2010


David stepped out for the premiere of Legion on Thursday night at the Arclight in Hollywood. It was recently revealed that the Spider-man franchise would be getting a face lift and sending Peter Parker back to high school. ClevverTv caught up with David to see what he thinks of playing Peter Parker. Do you think David would make a great candidate?

1 Responses to Legion Premiere

  1. Unknown Says:
  2. david clayton henrie,o meu maior desejo é te conhecer,parabens pela sua vitoria que voce seja sempre vitoriojo,eu nunca pensei que eu fosse falar isso mas, dave,eu te amoo!!!.eu sou do brasil eu tenho 12 anos moro no rio de janeiro,quando eu puder trabalhar,eu vou viajar para te emcontrar,ate lá vou ficar matando a minha saudade com suas fotos aqui na enternete a cada minuto que passa.o amor que sinto por voce e amor do que amor de pai ,por favor mande oo alguem tradezilo o texto .nunca vou ti esquecer,te amo muito . a meu name;Macello Guimaraes junior (eu não sou gay)mas eu te amoooooooo celinho_mj@hotmail.com

     

Post a Comment